16 de gener del 2016

Concert Tribut a David Bowie al Razz1! (exhaurides!)

Aquesta nit toquem en el tribut a Davic Bowie al Razzmataz 1 amb les entrades exhaurides! Nosaltres ens hem ajuntat uns quants amics: Jaume Pla (Mazoni), Dani Vega (Mishima), Jordi Lanuza (Inspira), Fer Acosta (Inspira) i jo a la bateria!

Avui me n'he adonat d'una cosa que m'ha emocionat doblement. Resulta que el meu primer concert internacional va ser aquí al Razz, quan es deia Zeleste. Era l'any 1995, jo tenia 14 anys i Primus presentaven el "Tales from the punchbowl". El més fort és que va ser justament enmig d'aquell concert que em van presentar un tio molt alt que poc després (i fins avui) es convertiria en un dels meus millors amics, el Jordi Lanuza. Quins temps! El més fort és que avui, molts anys després, el Jordi i jo serem qui pujarem a l'escenari, junts, com des d'aquell dia!

 (a la foto Dani Vega i Jordi Lanuza avui abans de sortir a tocar)