15 d’abril del 2015

MIG ANY!

Avui fa mig any que va sortir el nou disc i el que ha passat en aquest temps no m'ho hauria imaginat mai! Quan fa un any i mig ho vaig deixar tot per fer un break, deixar enrere l'estrès i tirar-me a la piscina a fer aquest disc sense lligams, sense intermediaris, en calma i artesanalment, no m'hauria imaginat mai que el resultat seria aquest i menys en tan poc temps!! A dia d'avui, en només sis mesos ja portem 40 concerts (i els que queden!), ja s'han venut més de 2.000 discs (fets i venuts a ma, un per un, concert a concert) i ja s'han superat les 40.000 reproduccions del disc online!! Encara no m'ho crec! Vull agrair-vos-ho moltíssim, perquè fent-ho així pel meu compte, sense les xarxes socials i les persones que esteu sempre aquí ajudant a difondre-ho i fer-ho gros seria impossible! Mil gràcies! A veure aquest proper mig any quines sorpreses ens porta! Pels dies bons!!