12 de març del 2015

Gira Balear per setmana santa!





Coses maques que passen.

Fa uns dies vaig trobar una foto que havia fet l'any passat quan vaig anar de gira sol per Mallorca i la vaig penjar a les xarxes dient que ho trobava a faltar, que em molaria tocar de nou a les illes. De cop comentaris de gent proposant llocs, mails de gent que té llocs proposant-me d'anar-hi, etc. Però al cap d'un rato un comentari diferent. El Joan Colomo dient "Si!! Munta algo que jo m'acoplo!" i més avall l'Edu Montes dient "jo condueixo!!".

I mira, així entre tots, entre colegues, com que no vol la cosa, hem acabat muntant una mini-gira balear per setmana santa on el Colomo i jo compartirem escenari i anirem fent cançons ara d'un i ara de l'altre i inclús acompanyant-nos en algunes d'elles. Serà divertit i el que em mola més és que ha sortit així sol, de dir el que em venia de gust obertament (que a vegades no ho fem prou). Quina sort, aquestes coses fan il·lusió!

(la setmana que ve ja tindrem tots els detalls, dates i horaris)