1 d’octubre del 2014

Enviaments de les vendes anticipades i fabricació

 


Estic molt content perquè això de la prevenda del disc ha superat totes les meves expectatives!! Tot i que això ha fet que la feinada que se m'ha girat sigui molta més que la que esperava també i vaig una mica de cul! Us explico perquè alguns m'esteu preguntant com anirà això. Anticipadament ja se n'han venut a dia d'avui uns 400! Així que m'he decidit a fabricar-ne 2.000 en CD i 500 de vinil! De moment ja tinc els 2.000 llibrets acabats, els 2.000 cartrons tallats, els tampons fets i ja m'han arribat les galetes de CD. (Els vinils aniran més tard, perquè m'arriben el novembre). 


Així que dissabte quan tornem de tocar a Castelló marxaré a Banyoles a tancar-me 4 dies a estampar portada i contraportada com un boig. Per això aquest dissabte tancaré la opció ja de fer la compra anticipada del disc. Espero poder començar a fer enviaments el dijous, que ja seré a Barcelona d'entrevistes pel nou disc, que surt la setmana següent! Però encara no sé calcular quants en podré fer per dia perquè no he estampat mai, així que sigui com sigui, tots els que han fet la compra anticipada, en cas que no arribi a temps de poder fer els enviaments abans del dia que surt el disc, rebran segur com a mínim el disc en MP3 al correu des del que van fer la compra i tan bon punt tingui els primers 400 CD's, els seran enviats a ells abans que a les botigues, evidentment! Potser hi sóc a temps eh, però prefereixo explicar el pollo que tinc muntat tal qual, que això se m'ha fet més gros del que esperava i estic súper content, però no vull que ningú se m'enfadi per no haver-ho explicat si arribo uns pocs dies tard. Res, això, que estic emocionat i cagat a parts iguals! Però MOLTES GRÀCIES!!