15 de juny del 2014

Amniòtic Records s’acaba


Fa cinc anys, quan vaig decidir matar el projecte ‘Estanislau Verdet’ i dedicar-me només a la meva música personal, faltat d’un lloc on editar amb carinyo i cuidadosament el que volia fer, vaig decidir muntar un petit segell. Un segell sense més pretensions que editar les coses que jo anés fent, quan volgués, sense haver de demanar permís i sense condicions; i de passada aprofitar la plataforma per editar altres petites coses desconegudes que m’agradessin i em vingués de gust donar un cop de mà per fer-les créixer. Per això el nom “Amniòtic Records”, el líquid amniòtic, on creixen els nadons dins la panxa, on agafen forma, es desenvolupen i es fan grans per estar preparats per després sortir i veure món. I ara, després de cinc anys, noms com
Maria Coma, Inspira, Nico Roig, Ferran Palau
o el meu, Pau Vallvé, ja no ens són desconeguts i per tant l’objectiu principal del projecte s’ha complert.



Per altra banda jo em trobo en un procés i un moment diferent al de fa cinc anys i la qüestió és que tots aquests projectes (Maria Coma, Inspira, Nico Roig, Ferran Palau) s’han fet grans i jo ja no tinc ni el temps suficient, ni la inquietud, ni el coneixement necessari per afrontar el que els caldria a partir d’ara. I és per tot això que he decidit que és hora d’acabar, perquè cada un dels projectes pugui seguir creixent cap on necessita. I sobretot, no us enganyaré, perquè vull i necessito dedicar-me de ple al meu, que també s’ha fet gros i poder tenir temps per coses que no siguin feina. Aquesta experiència ha estat molt bé, hem fet coses maquíssimes i he après moltíssim.

Vull destacar també l’ajuda logística i el suport que Música Global m’ha donat sempre per tirar endavant Amniòtic Records, sempre apostant per un subsegell d’aquestes característiques i fent de mare acollint-nos a casa seva com a la filla més mimada de totes. Moltes gràcies!

I per acabar, anunciar que per tancar d’una manera bonica aquesta etapa hem preparat dues coses que ens fan il·lusió. La primera és un recopilatori amb cançons de tots els artistes que hem editat amb el segell, que trobareu a Spotify i iTunes anomenat “Amniòtic Records (2009-2014)”, fa il·lusió veure així seguit quina quantitat de temazos que hem editat! I la segona és un concert final, al CAT de Gràcia, on els musics del segell compartirem escenari tots junts, cantant cadascú les seves cançons, però acompanyant-nos els uns als altres! Serà el diumenge 6 de juliol dins l’acte inaugural del festival Festiu i promet ser una nit preciosa! Ja es poden comprar les entrades AQUÍ

I un aplaudiment enorme pels músics/amics que han format part d’aquest projecte, seguiu-los la pista, que segur que seguiran fent coses precioses!

Sobretot dir que això no és un final, és un nou començament! Moltíssimes gràcies a tots els que heu fet possible Amniòtic i ens seguim veient als concerts!

Una abraçada!


Pau