6 de febrer del 2013

Opinions de la premsa sobre el 'de bosc'

"Un disco sobresaliente" ... "Punto y aparte en el pop catalán" ... "Sólo algunos artistas demuestran su grandeza mediante la capacidad de plasmar cada uno de esos instantes con una certera dosis de sensibilidad. Pau Vallvé es uno de ellos. Con el soberbio "de bosc" 
GoMag

"es para mi probablemente la figura más necesaria de la música que se hace actualmente en tierras catalanas" ... "Un Gran Riu De Fang, una de las canciones más inmensas de los últimos tiempos y ante la cual solo puedo que ponerme de rodillas a rendir culto"
 
La Voz Telúrica

"Un treball inspiradíssim" ... "13 cançons senzilles però èpiques, senzilles però poètiques, senzilles però simplement enormes" ... "No només ha fet el seu disc més íntim i personal. També ha creat un dels millors treballs de pop en català del ja acomiadat 2012"
 
Aleix Ibars

"Si en el mundo primara más la música que las superproducciones, Pau Vallvé estaría entre los primeros de la lista con De bosc, una obra nada convencional y claramente imprescindible." ... "Atmósferas oceánicas, viajes hasta mundos casi primitivos, un periplo hasta las montañas más altas para ver el mundo o un pequeño soplo de aire invernal rodeado de los árboles más tristes"
 
Muzikalia

"A vegades hi ha àlbums que es converteixen en part del medi i els acabem respirant" ... "acaben calant endins de manera natural, com si desvetllessin una música ja existent dins el cos."
 
Núvol

"Vallvé ha fet un pas al davant i ha enregistrat el seu disc més polític (que no polititzat) i social (que no populista)" ... "Amb el compromís d'un cantautor folk dels setanta, el discurs universal de Radiohead i la delicadesa de José Gonzalez" ... "El compromiso, si bello, dos veces compromiso"
 
Mondo Sonoro

"Solo en el bosque, lejos de la civilización que colapsa, el hombre es puro"
 
RockDeLux

"un disc molt poderós, alhora íntim i grandiloqüent"
 
Butxaca

"Pau Vallvé fa cançons esperançadores per a un futur que encara no està escrit" ... "Vallvé és un músic que va a la seva, sense fer cas a les dinàmiques de mercat ni de les tendències del moment"
 
Enderrock

"Repensar les nostres vides i que siguin allò que vulguem a partir d'ara mateix"
 
Jordi Biancciotto

"l’essència es manté intacta i va una passa més enllà en la confecció d’un treball que mereix ser valorat com un tot"
 
Gent Normal

"'De bosc' no es más que un estilo de vida, lejos del mundanal ruido. Es una forma de pasar por la vida sin prisas, con calma, saboreando la esencia, lo importante, que a menudo olvidamos"
 
Lo Llaman Pop