7 de desembre del 2011

Dissabte final de gira a L'Auditori de Barcelona


Aquest dissabte tanco la gira del disc "2010" a L'Auditori de Barcelona!
Després d'un any tocant pràcticament cada setmana per tot Catalunya, Balears i Madrid aquest dissabte faré l'últim concert i em posaré a fer altres coses durant un temps. Per exemple seré el bateria de la gira de Maria Coma, que ha tret un disc preciós! i comencem gira el gener, també em posaré a fer una banda sonora per cinema que m'han encarregat i d'aquí uns mesos em posaré a gravar el meu nou disc, que ja tinc composat i que sortirà a finals de l'any que ve. Fins aleshores si faig algun concert serà fora de Catalunya i potser fora d'Espanya, estem gestionant-ho aquests dies. Em fa molta il·lusió tot plegat!

Moltíssimes gràcies a tots per aquest any, realment ha sigut un plaer! Fins dissabte a L'Auditori!