20 de febrer del 2011

Playlist de Radiohead

Normalment les playlists d'Spotify que vaig publicant aquí al blog són d'unes 10-12 cançons que m'agraden de diferents grups, però aquest cop és diferent. Divendres passat els Radiohead van treure el seu últim disc "The King Of Limbs".

Per entendre'ns, Radiohead són (o han estat) el meu grup. Aquell grup preferit que tenim tots, però en plan fort. Després de sentir aquest últim disc unes quantes vegades és definitiu: No només no m'agrada sinó que penso que és molt ranci, tant compositivament (bastant fluix) com de quantitat (només 8 cançons, 3 de les quals són ja antigues i una és un trunyo instrumental per omplir). Coneixent-los be, sóc dels que pensa (o espera) que això és el CD1 d'un disc doble o triple amb més material. Hi ha indicis per pensar-ho, però sobretot moltes ganes de que això que han tret no sigui tot... Seria bastant decepcionant que amb quasi tres anys i mig només hagin estat capaços de fer això.

Total, que per reivindicar els Radiohead dels quals jo soc fan he fet una playlist d'Spotify amb totes les cançons que m'encanten d'ells. És algo totalment personal i subjectiu (evidentment), però això és el que a mi m'agrada més d'ells. (No hi ha cap cançó de l'In Rainbows perquè aquest disc no hi és a l'Spotify)

>> PLAYLIST DE RADIOHEAD