20 de desembre del 2010

Primeres dates de la nova gira

En aquesta primera part de la gira (que trobareu en el link que publico aquí sota) repassaré les cançons del meu últim disc i en revisitaré algunes dels meus treballs anteriors (u_mä, Estanislau Verdet, etc). Serà tot en plan desenfadat i sense pretensions, com si estiguéssim al costat d'una llar de foc cantant cançons. Anirem reversionant les cançons en una formació curiosa: Jo portaré una guitarra acústica i un micro connectats a un pedal loopejador on, de tant en tant, aniré gravant guitarres, veus i ritmes en directe, per tocar-hi després al damunt. A l'altre peu hi portaré un bombo amb una pandereta enganxada al que també li aniré fotent de tant en tant. Tinc la sort de que m'acompanyaran dos cracks, a un costat la Maria Coma amb un teclat, percussions, carilló i fent coros i a l'altre, el Jordi Casadesús al baix i fent coros també. Un concert íntim i desenfadat. En fi, que almenys nosaltres ens ho passarem bé segur!

Les primeres dates: http://www.pauvallve.com/gira2010