20 d’octubre del 2010

La portada del nou disc!



Aquesta és la portada del "2010", el meu nou disc. La fotografia és de Montse Martín i la història és maca. Resulta que navegant per internet vaig trobar aquesta foto i em va encantar. Tot i que ja tenia pensada una altra portada que faria jo mateix per aquest disc, vaig veure claríssim que havia de ser aquesta. I va resultar que era d'una noia de Sant Feliu, que curiosament era oient de la meva música i havia estat a molts dels meus concerts. Així que a ella també li va semblar perfecte que aquella foto fos per la nova portada. I lo més curiós del cas és que escoltant el disc, a cada cançó veig la portada diferent. En una veig la sortida del sol després d'una nit preciosa sense dormir, en una altra uns arbres que em cauen a sobre i m'ofeguen mentre es fa de nit, etc. Una foto que lliga amb totes les cançons del disc, però amb cada una de manera diferent. Moltes gràcies Montse!!