18 de març del 2010

Premi Joan Trayté / Suspicious Minds / Zulo

Estic molt content d'haver rebut aquesta setmana el premi Joan Trayté. Premi en el que un jurat d'experts i gent del sector atorga el premi a la millor producció de l'any. En aquest cas me l'han donat per la producció que vaig fer del "Linòleum" el disc de Maria Coma. És un plaer formar part de la llista de gent tant crack que l'ha guanyat.

També estic content perquè aviat editarem amb Amniòtic Records (la discogràfica que porto) la banda sonora que vaig fer l'any passat amb orquestra per la pel•lícula (encara no estrenada) Suspicious Minds. Aviat més detalls d'aquesta edició.

I finalment ja és a l'Spotify la banda sonora que vaig fer el 2005 per la pel·lícula Zulo! Per sentir-la cliqueu aquí: http://open.spotify.com/album/0KbruGEe4MKdo5T4OUQUhn